Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Λασπολογία και μαύρη προπαγάνδα

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

Θα μου επιτρέψετε να ασχοληθώ για τελευταία φορά με κάποια θέματα της Γενικής Συνέλευσης και θα επανέλθω μόνο αν χρειαστεί να απαντήσω σε κάτι. Κυρίως οι τοποθετήσεις μου αφορούν τον συνάδελφο αιρετό κ. Οικονομίδη και την κ. Μαλέα, Γραμματέα της ΠΑΣΚ.

Ας πάμε πρώτα στη μείωση της συνδρομής των μελών του συλλόγου. Ποιος τους είπε ότι τα 10 € είναι αστείο ποσό για τους συναδέλφους; Και για ποιο λόγο να το διαθέσουμε; Για να αγοράζει κάθε χρόνο έπιπλα η ΔΟΕ; Τέτοια αγωνία τελικά για τους "συντρόφους" της ΔΟΕ; Τι έγινε;  Θα σας μαλώσουν που δεν καταψηφίστηκε η πρότασή μας; Και ξαφνικά θυμηθήκατε αν υπάρχει απαρτία; Έχει υπάρξει ποτέ απαρτία σε Γενική Συνέλευση; Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Θέλω όμως εδώ να πω ότι, το μοναδικό κατά την άποψή μου, λάθος του προέδρου της συνέλευσης κ. Δαφόπουλου ήταν που δε ζήτησε να σηκώσουν χέρι αυτοί που δε θέλουν τη μείωση της συνδρομής. Να θεωρείτε τους εαυτούς σας πολύ τυχερούς που δεν έγινε κάτι τέτοιο και δεν ανακοινώθηκαν οι προτιμήσεις των συναδέλφων αλλά απλά πέρασε η πρόταση κατά πλειοψηφία.Γλιτώσατε από την απόλυτη ξεφτίλα.

"Μιάσματα", είπε η Γραμματέας της ΠΑΣΚ ότι τους αποκάλεσα στο πρώτο Δ.Σ.. Τουλάχιστον η κ. Βόλτση είχε την εντιμότητα και ανέφερε το όνομά μου. Εδώ δεν είχαμε ούτε αυτή την εντιμότητα. Το "μιάσματα" ήταν η "σημαία" της ΔΑΚΕ για δύο χρόνια και τώρα το ανέλαβε η ΠΑΣΚ. 
Ξέρει πολύ καλά η συνάδελφος τι έγινε αλλά δεν την ενδιαφέρει. Στο όνομα της ψηφοθηρίας και των εντυπώσεων χρησιμοποιεί όσα ψέματα μπορεί περισσότερα. Έτσι έμαθε έτσι κάνει.
Σε μία συζήτησή μου με τον κ. Λαρχανίδη, για το ρόλο των συνδικαλιστών γενικά, είχα πει ότι υπάρχουν συνδικαλιστές (για τη ΔΑΚΕ μιλούσαμε και όχι για την ΠΑΣΚ) που πουλάνε "προστασία" στους συναδέλφους και μερικές φορές τους εκβιάζουν κιόλας. Συνδικαλιστές που μετέχουν στα συμβούλια επιλογής και βαθμολογούν με βάση ποια παράταξη ψηφίζεις. Αυτούς χαρακτήρισα, στον κ. Λαρχανίδη, ως "μιάσματα" για τον κλάδο μας. Μετά από αυτό διάβαζα στις ανακοινώσεις της ΔΑΚΕ ότι αποκάλεσα μιάσματα όλους όσους είναι στη ΔΑΚΕ και όσους ανήκουν στη ΝΔ! Όταν σε ένα Δ.Σ. το ανέφερε ξανά ο κ. Πάτρας, του εξήγησα ότι οι γονείς μου και οι αδερφές μου ψηφίζουν Ν.Δ. και ζήτησα από την κ. Μαλέα (ήταν δίπλα) να πει τι ακριβώς είχα πει. Μου απάντησε "δεν άκουγα τι λέγατε". Εγώ, συναδέλφισσες και συνάδελφοι, δεν έχω τίποτε ούτε με την ΠΑΣΚ ούτε με τη ΔΑΚΕ. Υπάρχουν λαμπροί συνάδελφοι στις δύο παρατάξεις οι οποίοι έχουν μπει στο περιθώριο (σεβόμενοι τους εαυτούς τους) και άφησαν να επικρατήσει αυτό το "ήθος" στις παρατάξεις τους και άτομα τα οποία συνεχώς ψεύδονται. Όμως η σιωπή αυτή των συναδέλφων είναι σιωπή ένοχη. Όταν δεν ξεχωρίζεις τη θέση σου τότε δείχνεις ότι συμφωνείς μαζί τους και είναι πραγμτικά θλιβερό αυτό.

Ο συνάδελφος αιρετός κ. Οικονομίδης, μου "καταλόγισε" ότι είχα κάνει αίτηση -πριν κάποια χρόνια- για μη αιρετό μέλος του ΠΥΣΠΕ. "Ζήτησε από την κ. Ζυγούρη να τον τοποθετήσει μη αιρετό μέλος του ΠΥΣΠΕ", είπε. Δε ζητάω από κανέναν τίποτε, συνέδεφε. Εγώ έχω αξιοπρέπεια. Αυτό είναι δικό σου λεξιλόγιο και μη μας μπερδεύεις. Έκανα την αίτησή μου όπως την έκαναν δεκάδες άλλοι συνάδεφοι. Γι' αυτούς δεν ισχύουν αυτά που λες; Ο κ. Παπασταύρος έχει διατελέσει έξι χρόνια αιρετός και τώρα είναι μη αιρετός μέλος του ΠΥΣΠΕ. Αυτός έχει το ηθικό δικαίωμα και εγώ όχι; Τι αηδίες είναι τέλος πάντων αυτές; Σε ποιους απευθύνεσαι; Έκανα την αίτησή μου και παρόλο που είχα τα περισσότερα αντικειμενικά μόρια δεν επιλέχτηκα. Το μεμπτό κατά την άποψή σας ήταν ότι έκανα αίτηση και όχι ότι, αν και είχα τα περισσότερα αντικειμενικά μόρια, δεν επιλέχτηκα;  Έχει χαθεί η λογική σε αυτή τη χώρα.

Ας πάμε τώρα στο θέμα της κ. Καλλίνικου. Τέτοια αγωνία για το αμετάθητο των αστυνομικών από αιρετό πρώτη φορά συναντάω. Η κ. Καλλίνικου είναι σύζυγος αστυνομικού και σύμφωνα με το νόμο δικαιούται κατά προτεραιότητα απόσπαση. Αντίθετα το μέλος του Δ.Σ., που τα τελευταία δύο χρόνια παίρνει κατά προτεραιότητα απόσπαση, σύμφωνα με το νόμο δεν δικαιούται κατά προτεραιότητα απόσπαση. Εδώ και δύο χρόνια καταστρατηγείται ο νόμος και εσείς κωφεύετε και τώρα σας έπιασε ο "πόνος" για την νόμιμη απόσπαση της συναδέλφου κ. Καλλίνικου;
Με τιμή
Γαπκιάδης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου