Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ευχαριστώ το Υπουργείο Παιδείας γιατί…

αρθρογράφος: 

Άννα Ειρήνη Τσαταλμπασόγλου

1/ θα πάω διακοπές χωρίς να αγχώνομαι για την εγκύκλιο αναπληρωτών

2/ γιατί δεν θα ελπίζω σε κανένα διορισμό

3/ γιατί σταματά να με εμπαίζει και αποφάσισε να είναι ειλικρινές απέναντι στον κλάδο μου

4/ γιατί απ΄ ό, τι φαίνεται διοικείται από manager που τόσο χρήσιμοι είναι στον εξορθολογισμό και την εξυγίανση της οικονομίας

5/ γιατί οι διοικούντες αντιλήφθηκαν άμεσα ότι τα ιταλικά φταίνε για τα χάλια στη Μέση Εκπαίδευση  (δεν ξεχνώ βέβαια την Tεχνική , γιατί όπως και να το κάνουμε, δεν υπάρχει λόγος να μαθαίνει δωρεάν κάποιος ιταλικά στο γυμνάσιο ή αισθητική στις ΕΠΑΣ ενώ μπορεί να πληρώσει σε ιδιωτικά φροντιστήρια και σχολές;;;;!!!!)

6/ γιατί τηρεί το «πρώτα ο μαθητής» (ας μου το εξηγήσει κάποιος αυτό…. «έχω χάσει την μπάλα»-καθως επίσης και το θέμα της «πολυγλωσσίας») και έτσι σεβόμενο τα «θέλω» του , δεν θα υπάρχουν τα ιταλικά στα σχολεία!      Άλλωστε τι σημασία έχουν 35.000 αιτήσεις τον τρίτο μόλις χρόνο διδασκαλίας μιας γλώσσας;;;;;

7/ γιατί με έκανε να δω τις αντοχές μου, στέλνοντας με σε 9 σχολεία του Ηρακλείου μέσα σε 3 χρόνια

8/ γιατί στα 40 μου με έβαλε να δώσω ΑΣΕΠ και να θυμηθώ τα όσα σπούδαζα στο πανεπιστήμιο

9/ γιατί εδώ που λέμε και την αλήθεια, στριμώχτηκα να τελειώσω το μεταπτυχιακό, και έτσι έχω άποψη για πολλά θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση

10/ γιατί γνώρισα πολύ καλούς συναδέλφους που εκτιμώ και σέβομαι και θεωρώ την καλημέρα που μου απευθύνουν μεγάλη τιμή!

11/ γιατί γνώρισα, κι ας μου συγχωρεθεί η έκφραση και «καθικια» συναδέλφους (δεν τους αξίζει η λέξη «συν+αδελφός» αλλά πως αλλιώς να τους αποκαλέσω), οι οποίοι σκεπτόμενοι «πονηρά» θεώρησαν μεγάλη ευκαιρία για τους ίδιους την άδικη αποπομπή των ιταλικών από τα σχολεία . Εκπαιδευτικοί που δεν άκουγαν , εκπαιδευτικοί που δεν άκουγαν ούτε καν τους συναδέλφους του ίδιου τους του κλάδου,  που κτυπούσαν τα καμπανάκια του κινδύνου και σεβόμενοι το μυαλό τους , καταλάβαιναν ότι τα Ιταλικά θα αποτελούσαν την Κερκόπορτα της εκπαίδευσης…αυτούς τους τελευταίους, τους ευχαριστώ από καρδιάς.

¨Έπρεπε βλέπετε να φτάσω στα 43 μου χρόνια για να ανακαλύψω ορισμένα πράγματα … εγώ , λοιπόν, κέρδος τα θεωρώ ΚΑΙ αυτά!



ΠΑΝΩ ΑΠ΄ ΟΛΑ όμως,

ευχαριστώ το υπουργείο



12/ γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να μπω μέσα σε μία τάξη με παιδιά και να ανακαλύψω την σπουδαιότητα του λειτουργήματος ….να νοιώθω περήφανη που έστω για τόσο λίγο μπόρεσα να προσφέρω ό, τι μπορούσα και εγώ σε τάξεις ΓΕΜΑΤΕΣ με μαθητές … με παιδιά που σήμερα, μια καθηγήτρια που έμπαινε για 2 ώρες την εβδομάδα στην τάξη τους, την χαιρετούν με θέρμη στον δρόμο και ρωτούν «μα γιατί;;;;;;»

Και απαντώ : γιατί παιδιά ενοχλούσαμε τους «βολεμένους» , γι΄ αυτό ευχή και κατάρα σας αφήνω να μην προσπαθείτε να κατεβάσετε κανέναν για να ανεβείτε εσείς, αν μπορείτε, να το κάνετε με τις δικές σας δυνάμεις!!!!!

Λυπάμαι αν σας κούρασα αλλά ένοιωσα πολύ έντονη την ανάγκη να γράψω τα παραπάνω….

Μία καθηγήτρια Ιταλικών… πρώην ΠΕ34!

Άννα Ειρήνη Τσαταλμπασόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου