Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Απάντηση σε σχόλια στο facebook

  • Η εγκύκλιος για τις κατά προτεραιότητα αποσπάσεις δεν περιλαμβάνει τους εκλεγμένους στα Δ.Σ. των συλλόγων. Συγγνώμη που δε γνωρίζω τη συμφωνία των παρατάξεων αλλά δε με ενδιαφέρουν τέτοιου είδους συμφωνίες. Ούτε θεωρώ ότι αυτά που συμφωνούν οι παρατάξεις σας είναι πάνω από τους νόμους. 
  • Αν "συνδικαλιστική ανθρωποφαγία" είναι η θέση μου ότι θεωρώ άδικο να παίρνει κάποιος -χωρίς καμία οικογενειακή υποχρέωση- κατά προτεραιότητα απόσπαση, ενώ η περίπτωσή του δεν εμπίπτει στη σχετική εγκύκλιο, την ώρα που πολλοί συνάδελφοι του θα στερηθούν τα παιδιά τους και τις οικογένειές τους και θα σκορπίσουν στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, τότε, ναι, είμαι συνδικαλιστής - ανθρωποφάγος.
  • Με τη διοίκηση ουδέποτε είχα καμία σχέση. Ξεχνάτε από πού προέρχεστε και ποιοι ασκούσαν και ασκούν ακόμα διοίκηση. Έχω την άποψή μου και την λέω. Μπορεί να είναι σωστή ή λάθος αλλά είναι δική μου. Άλλοι αλλάζουν άποψη ανάλογα με τις περιστάσεις και τις οδηγίες που δέχονται.
Γαπκιάδης Γιώργος, Αιρετός με την Ανεξάρτητη Κίνηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου