Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Ομοφυλόφιλοι

  Δημήτρης Δανίκας

Διαρρηγνύουν τα άμφιά τους οι παπάδες. Από κοντά και οι πέτσινοι θεοσεβούμενοι της Νέας Δημοκρατίας.

Παρά φύση, λένε, το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλόφυλων ζευγαριών. Μωρέ τι μας λέτε; Γιατί δηλαδή η μαζική ανεργία τι είναι; Φυσικό φαινόμενο, ευλογημένο και καθαγιασμένο από τον Ύψιστο;

Ελάτε τώρα. Αφήστε την υποκρισία. Παρά φύση όλα. Ανεργία, φτώχεια, αφαγία, στέρηση, πλουτοκρατία, αισχροκέρδεια, στρατόπεδα εργασίας, φοροκλοπή, υποτέλεια, εξάρτηση, κομματική ασυλία. Όλα μα όλα κόντρα στην Φύση, στον Λόγο του Θεού-όποιος πιστεύει στα θεία-κόντρα στις ανάγκες, τον στοιχειώδη ουμανισμό και την αλληλεγγύη μεταξύ των ανθρώπων. Δηλαδή ο θάνατος της 13χρονης από αναθυμιάσεις του μαγκαλιού τι ήταν; Φυσική διαδικασία; Καταριούνται το σύμφωνο συμβίωσης και την ίδια στιγμή ανέχονται και υποθάλπουν τα βασανιστήρια των αμνών!

Ο Φαρισαϊσμός είναι το σύμβολο κάθε εξουσίας. Όλων των καταπιεστικών δογμάτων και όλων των πολιτικών καθεστώτων. Εγώ, ας πούμε, είμαι μεγαλοαπατεώνας, αλλά δημοσίως στηλιτεύω κάθε μικροαπατεώνα. Εγώ, ας πούμε, είμαι αχόρταγος γκέι, αλλά δημοσίως και προκειμένου να τα χω καλά με το ποίμνιο, τους παπάδες και τις θεούσες, παριστάνω τον φανατικό αρσενικό. Εγώ, ας πούμε, έχω φορέσει στην καλή μου δεκάδες κέρατα, αλλά δημοσίως παριστάνω τον άριστο οικογενειάρχη. Καταλάβατε; Να φοβάστε όσους ωρύονται υπέρ πατρίδας, υπέρ Λαού και υπέρ ετερόφυλων ζευγαριών. Διόλου αποκλείεται αυτός που στα φανερά ομνύεται υπέρ βωμών και εστιών, στα μουλωχτά να έχει διαπράξει τα πάντα.

Κόβω τον σβέρκο μου. Μπόλικοι απ αυτούς που απειλούν να αφορίσουν όσους τολμήσουν να ψηφίσουν το σύμφωνο συμβίωσης, όχι απλώς είναι γκέι αλλά και σαδομαζοχιστές του χειρίστου επιπέδου. Σα να τους βλέπω από την κλειδαρότρυπα. Με ζαρτριέρες, με κυλοτάκια Victoria Secret και μαστίγια να επιδίδονται σε σκηνές που μόνο σε σκληρές πορνογραφικές ταινίες μπορεί κάποιος να απολαύσει.

Με απλά λόγια. Δικαίωμα του καθενός να κάνει το κορμί του ότι αυτός γουστάρει. Εγώ νταβατζή στον κρεβάτι μου δεν θα βάλω κανένα. Ένα το κρατούμενο.

Με απλά λόγια. Η ομοφυλοφιλία είναι γεγονός από αρχαιοτάτων χρόνων. Μ αρέσει δεν μ αρέσει αυτή η πραγματικότητα Δεύτερο κρατούμενο.

Με απλά λόγια. Η συγκατοίκηση και η συμβίωση ομοφυλόφιλων ζευγαριών είναι γεγονός που δεν χωράει την παραμικρή αμφισβήτηση. Συμβαίνει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Υφηλίου. Όποιος το αρνείται απλώς πλανάται πλάνη γιγαντιαίων διαστάσεων. Τρίτο κρατούμενο.

Με απλά λόγια.Η άρνηση των παπάδων και των γαλάζιων βουλευτών λειτουργεί υπέρ δύο σκοπών. Πρώτο να αρπάξουμε ψηφουλάκια συντηρητικών οικογενειών. Και δεύτερο να αποκλείσουμε ένα δυσάρεστο ενδεχόμενο. Να κληρονομήσει κάποιος ομοφυλόφιλος την περιουσία του εραστή του. Το φαντάζεστε; Εκεί, ας πούμε, που οι συγγενείς περιμένουν με τα πόδια στο τσιγκέλι πότε θα τα κακαρώσει ο πλούσιος θείος, εκείνος με την διαθήκη του να τ αφήνει όλα στον γκόμενο του. Ω της φρίκης! Τέταρτο κρατούμενο αυτό. Γιατί αγαπητέ μου ο Φαρισαϊσμός υποκρύπει τεράστιο συμφέρον και απροσμέτρητη ιδιοτέλεια. Μ΄ ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Και θεοσεβούμενος και κληρονόμος. Και με τον Θεό και με τον Πλούτο.
Κατσαπλιάδες του Λόγου του Θεού. Κατσαπλιάδες περιουσιών. Κατσαπλιάδες αγνών ψυχών.
Ου να μου χαθείτε απ εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου