Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Τα ονόματα των εκπαιδευτικών ΠΕ που αποσπώνται στις ΠΔΕ, Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ΙΤΥΕ και ΙΕΠ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των   εκπαιδευτικών Δ.Ε. που αποσπώνται  στις Περιφερειακές Διευθύνσεις  Πρωτοβάθμιας  και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης και στις Διευθύνσεις   Εκπαίδευσης, στον ΔΙΟΦΑΝΤΟ (ΙΤΥΕ) και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για το σχολικό έτος 2013-2014.
1.Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται  στις Περιφερειακές Διευθύνσεις  Πρωτοβάθμιας  και Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης  κάνετε κλικ εδώ 
2.Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται  στις   Διευθύνσεις   Εκπαίδευσης  κάνετε κλικ εδώ
3.Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται  στον ΔΙΟΦΑΝΤΟ κάνετε κλικ εδώ
4.Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται  στο ΙΕΠ   κάνετε κλικ εδώ


Υ.Γ. Ο συνάδελφος Δούκας Δημήτριος (οργανική στο Δ.Σ. Κορησού) αποσπάστηκε στη Δ/νση Π.Ε. Φλώρινας. 

Τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε Ε.Β.Ε.- Δ.Β και Γ.Α.Κ. για το σχολικό έτος 2013-2014

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των   εκπαιδευτικών πο αποσπώνται σε Ε.Β.Ε.- Δ.Β και Γ.Α.Κ. για το σχολικό έτος 2013-2014.1.    Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε Ε.Β.Ε.- Δ.Β  κάνετε κλικ εδώ
2.    Για να δείτε τα ονόματα των εκπαιδευτικών που αποσπώνται  σε Γ.Α.Κ.   κάνετε κλικ εδώ

Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι…

Γράφει: Ιωάννα Χαρμπέα
Κόκκινη κλωστή δεμένη,
Στην ανέμη τυλιγμένη,
Δώσ’ της κλότσο να γυρίσει
Παραμύθι ν’ αρχινήσει…
Παλιότερα οι άνθρωποι ζούσαν με τα παραμύθια, ήταν τρόπος ψυχαγωγίας και διασκέδασης. Τα μικρά παιδιά μαζεύονταν γύρω από τη γιαγιά και άκουγαν έκπληκτα και μαγεμένα τα παραμύθια που τους αφηγούνταν, η φαντασία τους ζωντάνευε, ο διαχωρισμός του καλού και τους κακού τους έκανε ηθικούς και τίμιους, η απλότητα και η καλοσύνη συναισθηματικούς ανθρώπους. Η ζωή ήταν απλή, φάνταζε και κυλούσε παραμυθένια.
Και μετά ήρθε η εξέλιξη, οι άνθρωποι βρήκαν τόσα μέσα να επικοινωνούν αλλά στην ουσία απομακρύνθηκαν μεταξύ τους! Το DVD, ή βίντεο στο ιντερνέτ αντικατέστησαν τη ζεστή, βαθιά φωνή της γιαγιάς και το παιδί δε ρωτάει , δεν έχει απορίες, βλέπει πλέον τους ήρωες των παραμυθιών. Αυτά για τους μικρούς μας φίλους , τι γίνεται όμως που ειδικά στις μέρες μας ακόμα και οι μεγάλοι επιζητούν ένα παραμύθι να πιαστούν, επιζητούν την απλότητα της ζωής που χάθηκε! Ανεπιστρεπτί ίσως, ποιος ξέρει;
Όταν το παραμύθι γίνει πραγματικότητα και εσύ περπατάς στους δρόμους των ονείρων σου, μη σκορπάς τα δάκρυα ευτυχίας στους ζαχαρένιους δρόμους της χαράς σου, γιατί μπορεί να λιώσουν. Το θέμα είναι πώς θα μπεις στον κόσμο που ονειρεύεσαι, πώς θα γίνεις ο ήρωας του παραμυθιού , πώς θα ζήσεις το δικό σου παραμύθι… πώς θα γίνεις η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, ο Ρομπέν των δασών ο μικρός πρίγκιπας- απόδραση από την καθημερινότητα μέσα από τη φαντασία! Η κουβαρίστρα της ζωής σου να ξετυλίγεται σαν παραμύθι, αυτή να είναι η ευχή σου και η επιδίωξή σου. Τα παραμύθια θέλουν πάντα να έχουν όμορφο τέλος, γι αυτό λέγονται και παραμύθια. Τόλμησε, λοιπόν, να μπεις σε έναν ονειρικό κόσμο… άνοιξε την κλειδωμένη πόρτα του!
Μη μπαίνεις στον κόσμο των ονείρων σου με αντικλείδι, μη μπαίνεις σαν κλέφτης, μην γίνεσαι κλέφτης ονείρων, διεκδίκησέ τα , κάνε τα δικά σου …ιδιοκτησία σου και βάλε μέσα εκείνους που θες και μόνο! Τότε μόνο θα είσαι ευτυχισμένος! Η γοητεία του παραμυθιού βρίσκεται στον τρόπο που εκείνο αποκαλύπτει την εσωτερική μας φύση, με τις άπειρες ηθικές, ψυχικές και πνευματικές της δυνατότητες. Είναι η αναζήτηση για το νόημα της ζωής. Η υπόθεση είναι διάφορες παραλλαγές του τρόπου με τον οποίο ο ήρωας ή η ηρωίδα αντιμετωπίζουν μεγάλες δυνάμεις. Οι δοκιμασίες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη του ατόμου, μέχρι να πετύχει την προσωπική του ολοκλήρωση και μετά την οριστική του πραγμάτωση μέσα στην ένωση. Τα παραμύθια που μεγαλώσαμε μαζί τους μας βάζουν σε ένα κόσμο φανταστικό, ονειρικό, μαγικό, μας κάνουν ένα με τον ήρωα ή την ηρωίδα, μας γεμίζουν με εικόνες και χρώματα και μας ταξιδεύουν σε τόπους μυστικούς, μαγικούς, που για να τους ανακαλύψουμε χρειαζόμαστε το μαγικό ραβδάκι.
Και αν έχεις χάσει το δρόμο για το μονοπάτι των ονείρων, μην στέκεσαι και περιμένεις για το όνειρο, ψάξε να το βρεις! Προχώρα το δρόμο σου κοιτάζοντας δεξιά και αριστερά, μήπως βρίσκεται κάπου κοντά σου και δεν το βλέπεις! Και αν πάλι όχι, συνέχισε πάλι, ανηφόρισε κατηφόρισε, πέρνα από σκληροτράχηλους δρόμους, και δεν πειράζει ας τσαλαβουτήσεις και σε λακκούβες. Ο σκοπός σου πρέπει να είναι σταθερός, μη σε τρομάζουν οι δυσκολίες, μη σε αποκαρδιώνουν οι δύσκολοι δρόμοι, μη σε ταράζουν τα γεράκια που πετάνε απειλητικά πάνω σου, τα φίδια που σέρνονται στα πόδια σου και θέλουν να σε τυλίξουν. Μη σε θυμώνουν οι καρακάξες που αποθαρρύνουν με το δυνατό κράξιμο. Ο σκοπός σου ιερός, η καρδιά σου παθιασμένη να πετύχει. Το όνειρό σου ανήκει, αυτό είναι βέβαιο. Είναι εύκολο να ονειρευτείς κλείνοντας τα βλέφαρά σου, είναι όμως δύσκολο να ζήσεις το όνειρο, να μεταφερθείς στην παραμυθένια χώρα που ονειρεύεσαι! Στη χώρα που ο κακός λύκος πεθαίνει, που η Σταχτοπούτα γίνεται βασίλισσα, που ο βάτραχος γίνεται πρίγκιπας.
Το οχυρό της ασφάλειάς σου είναι τα όνειρά σου! Εκεί χτίζεις παλάτια και εξασφαλίζεις πάντα το όμορφο τέλος. Όταν όλα σε θυμώνουν, σε πεισμώνουν , σε αγανακτούν… μην εξοργίζεσαι… κάνε τη ζωή σου σαν ένα παραμύθι όπου θα διώξεις τους δράκους , τους λύκους και όλα τα κακοποιά στοιχεία που σε φθείρουν, σε αποδιοργανώνουν, σε αποσυντονίζουν έτσι θα έχεις ευχάριστες μέρες! Είναι ανώφελο να μαραζώνεις για δεδομένες καταστάσεις.. ξύπνα το πρωί και συνέχισε να ζεις ότι ονειρεύτηκες… πράγματα που δεν αλλάζουν μη σε αγχώνουν. Δέξου ότι δεν μπορεί να αλλάξει στη ζωή και ζήσε μαζί του, παράσυρε το και αυτό στο χορό των ονείρων σου… τα βήματά σου αργά και σταθερά θα σε οδηγήσουν στην πολυπόθητη ευτυχία. Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι! Και εσύ που ψάχνεις το κουκί και το ρεβίθι στο τέλμα αυτό που βυθιζόμαστε, φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι γιατί χανόμαστε! Γιατί, όπως είπε και ο Οδυσσέας Ελύτης, και αν δεν βρεις την Άνοιξη την φτιάχνεις μόνος σου! «……και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα»

Το ύφος είναι ο άνθρωπος

Του Τάκη Θεοδωρόπουλου

Θα τον θυμόμαστε πάντα να τον συνοδεύουν αστυνομικοί. Είτε για να τον προστατεύουν ως υπουργό, είτε για να τον φρουρούν ως προφυλακισμένο υπόδικο. Πάντα κάποιος ένστολος στέκει δίπλα του για να του ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου, είτε είναι λεωφορείο της Αστυνομίας είτε λιμουζίνα. Σταθερό σημείο αναφοράς στη δημόσια εικόνα του, όσο σταθερό είναι και το ύφος του. Μπορεί στο δικαστήριο να εμφανίζεται καταπονημένος, αδυνατισμένος, όμως προσπαθεί να παραμείνει ευθυτενής, σαν αγκιστρωμένος από τα δυο φρύδια που συγκλίνουν μονίμως στην κορυφή της μύτης. Σήμα κατατεθέν της βαρύγδουπης σοβαρότητας που κάποτε ενέπνεε ρίγη στους ψηφοφόρους τού καθ’ ημάς σοσιαλισμού και τώρα αραδιάζει εκατομμύρια ευρώ. Μ’ αυτή τη βαρύγδουπη σοβαρότητα επαναλαμβάνει μονότονα ότι δεν είδε τίποτε από τη σκηνή του φόνου.
Τι σημασία έχουν τα έγγραφα, τα στοιχεία, οι αριθμοί των λογαριασμών, όλα αυτά που ο κοινός νους τα έχει καταχωρίσει στην επικράτεια της πραγματικότητας; Καμία. Εκείνο που μετράει είναι το ύφος, η βαθιά φωνή που κάποτε την άκουγες να κατακεραυνώνει τους πολιτικούς του αντιπάλους και τώρα τη φαντάζεσαι να κατακεραυνώνει τους δικαστές του. «Αρνούμαι να κάνω κουβέντα», «δεν περίμενα να πέσετε θύματα σκευωριών», «είστε προκατειλημμένοι», «συνήθιζα να κάνω σημειώματα, ήταν όμως καθαρά προσωπικά. Είναι χαρτιά φαντασίας, ιδέες, προτάσεις, όχι όμως προς απόδειξη. Αν επιχειρείτε μέσα από αυτά να βγάλετε οτιδήποτε κάνετε λάθος. Από αυτό το υλικό κανένας δεν μπορεί να βγάλει άκρη. Ούτε εγώ».
Η εικόνα είναι τόσο συνεπής απέναντι στον εαυτό της που αναρωτιέσαι μήπως δεν είναι θέατρο, το θέατρο που δικαιούται να παίξει κάθε κατηγορούμενος για να σωθεί. Δικαιούσαι να αναρωτηθείς μήπως έχει τόσο ταυτιστεί με το θέατρο, με το προσωπείο του, που τα πιστεύει όλ’ αυτά. Το μόνο λάθος του που παραδέχεται είναι η αγορά του ακινήτου στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Μήπως όντως ο Τσοχατζόπουλος πιστεύει στην αθωότητά του; Μήπως, όντως, δεν καταλαβαίνει ποιες είναι οι παρανομίες για τις οποίες τον κατηγορούν; Μήπως, όντως, ο ίδιος πιστεύει πως όλα αυτά είναι μια σκευωρία, μια τεράστια πλεκτάνη που κάποιοι του έστησαν για να τραυματίσουν το αγέρωχο ύφος του;
Είναι εύκολο θύμα ο Τσοχατζόπουλος και ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση να τον ειρωνευτώ. Προφυλακισμένος ο ίδιος, όπως και η γυναίκα του, και το χειρότερο η κόρη του, βρίσκεται στη δεινότερη θέση που μπορεί να βρεθεί άνθρωπος. Ξέρει πως η ποινή του θα είναι βαριά. Δεν είναι δυνατόν να μην το ξέρει. Και προσπαθώ να τον καταλάβω. Να καταλάβω ποιοι μηχανισμοί επιτρέπουν σε έναν άνθρωπο να αποκοπεί εντελώς από την πραγματικότητα, πώς λειτουργούν και πόσες αντοχές μπορούν να έχουν. Και πάλι επανέρχομαι στο ύφος. Το ύφος προδίδει τον άνθρωπο. Και το ύφος του υπόδικου που είναι ίδιο με το ύφος του κάποτε παντοδύναμου πολιτικού δεν μπορεί παρά να αποκαλύπτει πως η πλήρης αποκοπή από την πραγματικότητα δεν συντελέσθηκε προχθές. Έχει συντελεσθεί χρόνια τώρα. Και στο σημείο αυτό αρχίζουν οι γνωστές και μη εξαιρετέες, πλην όμως ανατριχιαστικές, σκέψεις. Διότι αυτός ο άνθρωπος παρά μία ψήφο θα γινόταν πρωθυπουργός της χώρας. Διότι μ’ αυτόν τον άνθρωπο, τον εντελώς αποκομμένο από την πραγματικότητα, εκστασιαζόταν ένα μεγάλο τμήμα των συμπολιτών μας. Οι ίδιοι που τώρα είναι έτοιμοι να τον κατασπαράξουν. Διότι κι αυτοί δεν είδαν τίποτε από τη σκηνή του φόνου.
Το ύφος του Ακη Τσοχατζόπουλο είναι εμβληματικό. Στη βαρύγδουπη σοβαροφάνεια που έχει οριστικά και αμετάκλητα γυρίσει την πλάτη στην πραγματικότητα συμπυκνώνεται όλη η αποτυχία του πολιτικού μας κόσμου. Ίσως στην πιο ακραία και ολοκληρωμένη της μορφή. Είναι η καρικατούρα ολόκληρης της πολιτικής ελίτ.

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Τη Δευτέρα συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, του αιρετού Βασίλη Παληγιάννη

Τη Δευτέρα συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
Με βάση την ενημέρωσή μας σήμερα θα ανακοινωθούν οι αποσπάσεις σε φορείς, Δ/νσεις κλπ. Θα είναι περίπου 1.000 έναντι 4.500 που ήταν πέρυσι.
Σ’ αυτές τις αποσπάσεις δεν συμμετείχαμε ως αιρετοί και δεν πραγματοποιήθηκαν με μοριοδότηση.
Το ΚΥΣΠΕ πιθανότατα θα συνεδριάσει Δευτέρα, Τρίτη για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ κι αυτές οι αποσπάσεις κατά την εκτίμησή μου θα είναι περιορισμένες.
Η πολιτική ηγεσία αποφάσισε, μετά από τη παρέμβαση του ΔΣ της ΔΟΕ και των αιρετών του ΚΥΣΠΕ, να εκδώσει εγκύκλιο που θα δίνει τη δυνατότητα στους αιτούντες απόσπαση να μην αναλάβουν υπηρεσία τη Δευτέρα στις οργανικές τους θέσεις αλλά στις 4/9/13.
Πιστεύουμε ότι ο αριθμός των αποσπάσεων πρέπει να είναι ανάλογος των λειτουργικών κενών ώστε σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία να δοθεί η δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους να βρεθούν κατά στην οικογένειά τους κοντά στο τόπο συμφερόντων τους.
Πάντα στη διάθεσή σας.

Παρουσία εκπ/κών κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 κατά την έναρξη του σχολικού έτους

ΘΕΜΑ:  Παρουσία  εκπ/κών κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 κατά την έναρξη του σχολικού έτους


Όσοι εκπαιδευτικοί Α/θμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ70 Δασκάλων και ΠΕ60 Νηπιαγωγών έχουν υποβάλει αίτηση απόσπασης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, με δεδομένο ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει για τις αποσπάσεις τους τη Δευτέρα 2-9-2013 και την Τρίτη 3-9-2013, επειδή οι κλάδοι αυτοί δεν εμπλέκονται στη διαδικασία των μετατάξεων, οφείλουν να παρουσιαστούν στην οργανική τους θέση ή στη θέση που θα αποσπαστούν αντί της 2-9-2013 στις 5-9-2013.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟ



Μετατάξεις εκπαιδευτικών

Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο οι μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σε διοικητικές θέσεις. Στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Καστοριάς μετατάχθηκαν:

ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΩΝ
  • ΔΕΒΛΙΩΤΗ ΖΩΗ
  • ΚΙΟΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
  • ΚΥΡΑΤΣΟΥΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
  • ΛΕΚΚΟΥ ΜΑΡΙΑ
  • ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΡΙΦΙΛΗ
  • ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ ΜΑΡΙΑ
  • ΠΑΤΡΑ ΝΑΟΥΜΑ

ΠΕ07-ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ
  • ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
  • ΤΖΗΚΟΥΛΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

ΠΕ11-ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΒΟΛΤΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
  • ΜΕΣΗΤΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  • ΝΤΙΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
  • ΣΙΩΜΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
  • ΤΣΕΠΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΠΕ19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  • ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
  • ΖΗΝΔΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
  • ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΑ ΕΛΕΝΗ
  • ΚΑΛΤΣΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
  • ΚΩΤΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ (ΠΕ/ΔΕ)
  • ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ (ΘΕΟΛΟΓΟΣ)
  • ΚΕΦΑΛΑΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
  • ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)

Τετάρτη, 28 Αυγούστου 2013

Ο Σαμαράς το παλεύει, αλλά η πεθαμένη Ελλάδα αντιστέκεται

Ο όρος ζανγκ ζουάνγκ περιγράφει το σημείο μιας παρτίδας στο σκάκι, όπου ένας από τους δύο παίκτες καταλαβαίνει ότι θα βρεθεί σε θέση ματ. Τότε πρέπει αστραπιαία να αποφασίσει αν θα παραιτηθεί ή θα παίξει μέχρις εσχάτων. Ακριβώς σε αυτή τη θέση βρίσκεται ο Αντώνης Σαμαράς. Ο οποίος αργά ή γρήγορα θα υποστεί ματ.
Όχι τόσο από τον ΣΥΡΙΖΑ, που δείχνει όλο και πιό πολύ πόσο ανέτοιμος είναι να κυβερνήσει, αλλά από το κύμα οργής – απόλυτα δικαιολογημένο -μιάς μεγάλης μερίδας πολιτών, κυρίως του ιδιωτικού τομέα που έμειναν άνεργοι ή μειώθηκε στο μισό ο μισθός τους, αλλά και ορισμένων δημοσίων υπαλλήλων που «πλήρωσαν άδικα τη νύφη».

Τα οικονομικά μέτρα των τελευταίων ετών στραγγάλισαν χιλιάδες οικογένειες. Δυστυχώς, λόγω του πλιάτσικου στα κρατικά ταμεία από διάφορους αετονύχηδες (πχ Τσοχατζόπουλος αλλά και άλλους ασύλληπτους πολιτικούς, ή απατεώνες ολκής στα ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και της φοροκλοπής – μαμούθ) πλήρωσαν σχεδόν όλοι. Κάποια μέτρα ήταν σωστά, κάποια απαραίτητα, κάποια αναπόφευκτα, κάποια περιττά, κάποια παράλογα και κάποια απάνθρωπα. Ο κάθε ένας έχει διαφορετική άποψη γιά κάθε μέτρο, ανάλογα σε τι θέση βρίσκεται.
Ας πούμε, κάποιος δημόσιος υπάλληλος έγινε έξαλλος γιατί του έκοψαν το επίδομα «πλυσίματος χεριών» ή «μεταφοράς φακέλων» ή «έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία»! Κάποιος άλλος κλείνει δρόμους απεργώντας, επειδή η υπηρεσία του μεταφέρεται δέκα χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του.
Κάποιος συνταξιούχος του ΙΚΑ βρίσκεται σε απόγνωση γιατί του μείωσαν άλλα 20 ευρώ το μήνα από τη σύνταξη των 560 ευρώ. Ένας άλλος γιατί εντοπίστηκε να παίρνει δέκα συντάξεις και θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις κρατώντας, προφανώς, μόνο τη μία. Κάποιος άλλος τα βάζει με το κράτος γιατί -ενώ επί 15 χρόνια έπαιρνε επίδομα τυφλότητας αν και έβλεπε- τώρα αυτό το επίδομα θα κοπεί. Ένας μέσος ιδιωτικός υπάλληλος διαμαρτύρεται γιατί σε ηλικία 50 ετών, με δύο παιδιά και 25 χρόνια προϋπηρεσία, αμοίβεται πλέον με περίπου 1200 ευρώ μεικτά. Ένας επαγγελματίας εισοδηματίας με καμιά δεκαριά διαμερίσματα καταγγέλλει την κυβέρνηση γιά το χαράτσι, ενώ μιά ολόκληρη ζωή δεν εργάστηκε πιοτέ -αφού ζούσε από τα ενοίκια. Ένας βουλευτής εξανίσταται γιατί το κράτος του έκοψε λίγα ευρώ από τις παραστάσεις στις επιτροπές.
Χιλιάδες οι ξεχωριστές περιπτώσεις.
Χιλιάδες οι προσωπικές ιστορίες που συνθέτουν αυτή τη δραματική εικόνα της χώρας που οδηγείται στο βυθό.
Μια ολόκληρη γενιά έχει χαθεί ήδη λόγω της πλειονότητας των φαύλων πολιτικών που κυβέρνησαν την Ελλάδα, των απαράδεκτων συνδικαλιστών του δημοσίου και των φοροφυγάδων.

Σε αυτή την «ώρα μηδέν» ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί μόνος του απεγνωσμένα να αποφύγει το παγόβουνο. Και όπως στο ναυάγιο του Τιτανικού, έτσι και τώρα,  υπουργοί και βουλευτές της συγκυβέρνησης -αλλά και η αντιπολίτευση- παίζουν αμέριμνα σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Όπως η ορχήστρα του κρουαζιερόπλοιου την ώρα που βυθιζόταν στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού.
Η Ελλάδα του χθες είναι ακόμη εδώ. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, φαίνεται από τα σχόλια στο aixmi.gr, που προσδοκούν ξανά την Ελλάδα – φούσκα του Σημίτη και του Παπαντωνίου. Που δεν θέλουν να πάνε μπροστά με θυσίες γιά τα παιδιά τους.
Ονειρεύονται την επιστροφή στο χθες.
Αρνούνται εγκληματικά να παραδεχτούν ότι η Ελλάδα του χθες πέθανε. Και μαζί της πέθαναν τα διακοποδάνεια, τα δάνεια για σπίτια αξίας 400.000 ευρώ από θλιβερούς τύπους που έπαιραν μισθό 3,000 και νόμιζαν ότι θα τον παίρνουν για πάντα, τα τζιπ, οι πισίνες, τα πούρα, ο λουλουδοπόλεμος στον Πλούταρχο, το Ρέμο και τον Κιάμο, το βόλεμα στο δημόσιο.
Φανταστείτε, αναγκάστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης να αναθέσει σε ιδιωτική εταιρία να καταγράψει τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων, γιατί εδώ και δύο χρόνια οι υπεύθυνοι είτε στέλνουν ψευδή στοιχεία είτε αρνούνται να στείλουν. Πρέπει να πενθήσουμε, λοιπόν, την Ελλάδα που πέθανε – ή πιό σωστά σκότωσαν όσοι προανέφερα πριν- για να προχωρήσουμε μπροστά.
Να πενθήσουμε σαν να χάσαμε έναν δικό μας άνθρωπο και να προχωρήσουμε χωρίς αυτόν. Αλλά με ό,τι μας απέμεινε.
Να αγωνιστούμε με το αίμα της ψυχής μας για τα παιδιά, μήπως σε καμιά δεκαπενταριά χρόνια ζήσουν σε μία λίγο καλύτερη Ελλάδα από τη σημερινή.
Μόνο έτσι θα λυτρωθούμε και θα κάνουμε μιά νέα Αρχή.

Γιά το τέλος, πιστεύω ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν θα παραιτηθεί αλλά θα συνεχίσει μέχρις εσχάτων την παρτίδα.
Παρότι έχει καταλάβει ότι στην πολιτική σκακιέρα είναι μόνος του και βρίσκεται στη δεινή θέση ζανγκ ζουάνγκ…

Την πολιτική αλήθεια σας περιγράφω, αν και πολλοί θα νομίζετε ότι υποστηρίζω τον Αντώνη Σαμαρά. Άλλο η αλήθεια και άλλο ο τυφλός φανατισμός.

Σαλταδόροι

Δημήτρης Δανίκας 

Ενέχυρο της γερμανικής τράπεζας ESM η περιουσία του ελληνικού Δημοσίου. Αναμενόμενο και αναπόφευκτο. Αφού ζούμε με δανεικά. Αφού η παραγωγή στα τάρταρα. Αφού φοροδιαφυγή χειρότερα από πριν. Αφού η λαμογιά πάει σύννεφο. Και αφού την Ελλάδα όσο και να πλένεις το σαπούνι σου χαλάς!

Επομένως; Φέρτε πίσω τα λεφτά. Δεν έχω. Ε τότε θα αρπάξω την Ακρόπολη, τα νησιά (συμπεριλαμβανομένης της Μυκόνου), τα δάση και τα βουνά. Θα στα πάρω όλα. Μα έτσι χάνω την αυτοτέλειά μου και την ανεξαρτησία μου. Τι είναι αυτά; Τρώγονται; Όχι. Ε τότε θα στα πάρω όλα μέχρι τελευταίου οικοπέδου. Ας πρόσεχες!

Τι θα ΄πρεπε να είχε γίνει; Τα αυτονόητα. Παραγωγική ανασυγκρότηση. Μετακίνηση της κοινωνίας προς την παραγωγική διαδικασία. Πριμοδότηση των εξαγωγών. Κατάργηση της πολυνομίας και της γραφειοκρατίας. Και φυσικά καρατόμηση της φοροδιαφυγής. Με συνοπτικές, δικτατορικές, διαδικασίας. Ότι ακριβώς ίσχυε επί Παπάγου και Καρά Αμάν Αλή-της πρώτης περιόδου-εναντίον «συμμοριτών», το ίδιο ακριβώς «ιδιώνυμο» να ισχύσει για κάθε φοροφυγά. Δεν κόβεις αποδείξεις; Λουκέτο στο μαγαζί σου. Για ένα μήνα. Τώρα. Αν το επαναλάβεις αρπάζω την περιουσία σου και σε σφραγίζω στον Κορυδαλλό.

Τι άλλο έπρεπε να γίνει; Μα φυσικά ξεσκόνισμα της λίστας Λαγκάρντ και της αντίστοιχης του Λουξεμβούργου. Δεν μπορούν και δεν θέλουν οι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί; Ωραία. Να προσλάβουμε ξένους να μας κάνουν γρήγορα και αποτελεσματικά την δουλειά. Αν πραγματικά θέλουμε τότε μπορούμε. Αν το σκεφτόμαστε τότε δεν μπορούμε.

Το εξηγώ. Ο λαδωμένος φοροεισπράκτορας παραμένει στο απυρόβλητο επειδή κατέχει στοιχεία που καίνε πολιτικούς και μεγαλοεπιχειρηματίας. Με απλά λόγια ο ένας κρατάει τον άλλο και όλοι μαζί σπρώχνουν την χώρα στο γκρεμό. Αν πειράξεις τον ένα τότε θα εκείνος θα ανοίξει το στόμα του και θα «δώσει» τον άλλο. Που σημαίνει. Η Ελλάδα αργοπεθαίνει επειδή ολόκληρο το σύστημα, από τα νύχια μέχρι το ρετιρέ, λειτουργεί και επιβιώνει με όρους μαφίας και Ομερτά.

Γι αυτό μπαλώματα. Γι αυτό κυνηγάνε μικρούς μαγαζάτορες. Γι αυτό οι λίστες παραμένουν ανεκμετάλλευτες. Και γι αυτό η Ένωση Γερμανών Βιομηχάνων απαιτεί εδώ και τώρα την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας.

Βάζω στοίχημα. Και μακάρι να βγω ψεύτης. Η χώρα θα χρεοκοπήσει. Οι Αντωνοβαγγέληδες θα βγάλουν στο σφυρί τον Παρθενώνα αλλά να το θυμάστε. Ακόμα και τότε δεν θα έχει εισπραχθεί μισό ευρώ από την λίστα Λαγκάρντ. Αυτό το κακοφορμισμένο, αυτό το άθλιο, το σαλταδόρικο σύστημα να είναι καλά και ο τόπος ας μετατραπεί σε στάχτες και αποκαΐδια!

Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Συγκροτήθηκε σε σώμα το ΔΣ της ΔΟΕ- Επιστολή στον υπουργό για συνάντηση

Πρόεδρος εξελέγη ο Χαράλαμπος Κόκκινος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Συγκροτήθηκε σήμερα, 27-8-2013, σε σώμα το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, που προέκυψε από τις αρχαιρεσίες  της 24ης Ιουνίου 2011, ως εξής :
Πρόεδρος    :    Κόκκινος Χαράλαμπος   
Αντιπρόεδρος        Μαντάς Κομνηνός    
Γενικός Γραμματέας – Υπεύθυνος Εκδόσεων      :    Κικινής Θανάσης     
Ταμίας -  Υπεύθυνος Τύπου και Δημ. Σχέσεων -Υπεύθυνος Υλικού & Βιβλιοθήκης     :    Οικονόμου Τριαντάφυλλος   
Ειδικός Γραμματέας    :    Πετράκης Σταύρος   
Οργανωτικός Γραμματέας    :    Φασφαλής Νίκος
Μέλη    :    Αγαπητός Θανάσης   
     Νικολάρας Γιάννης   
     Δριμάλα Θεοδώρα   
    Ζορμπάς Αχιλλέας    
     Καλόγηρος Νίκος

Αίτημα προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για συνάντηση  
Το νέο ΔΣ της ΔΟΕ απέστειλε προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιστολή με την  οποία ζητά συνάντηση:
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ
    Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., ζητά να έχει άμεσα συνάντηση μαζί σας (σήμερα Τρίτη 27/8/2013 ή το αργότερο αύριο Τετάρτη 28/8/2013) προκειμένου να συζητηθούν τα μεγάλα προβλήματα  που ταλανίζουν την  εκπαίδευση  (καθυστέρηση αποσπάσεων, μετατάξεις, αδιοριστία, προσλήψεις αναπληρωτών, υποχρηματοδότηση ) εν όψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014.

Η εγκύκλιος για τους αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)

Η προθεσμία υποβολής αίτησης ορίζεται από 28/8/2013 μέχρι και 3/9/2013
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της προετοιμασίας κατάρτισης
του πίνακα αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), τα Τμήματα Ένταξης, την Παράλληλη Στήριξη, τη Διδασκαλία στο Σπίτι και τα Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ), διδακτικού έτους 2013-2014, κ α λ ε ί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν την πρόσληψή τους ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι σε ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, Διδασκαλία στο Σπίτι και ΚΕΔΔΥ και έχουν τα τυπικά προσόντα που προσδιορίζονται από τις διατάξεις που ακολουθούν και αναλυτικότερα αναφέρονται στο Δεύτερο Μέρος «ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ» της παρούσης, να υποβάλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΑΕ για το διδακτικό έτος 2013-2014.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι:
1. Έλληνες πολίτες*.
2. Βορειοηπειρώτες και ομογενείς που προέρχονται από την Κωνσταντινούπολη και από τα νησιά Ίμβρο και Τένεδο (Ν.Δ. 3832/1958) και την Αίγυπτο.
3. Πολίτες κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ν. 2431/1996).
* Σημειώνεται ότι για τους υπηκόους χωρών εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που
απέκτησαν την ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση, θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί
 τουλάχιστον ένα (1) έτος από την απόκτησή της, κατά την τελευταία ημέρα υποβολής αιτήσεων με την παρούσα εγκύκλιο.
Η προθεσμία υποβολής αίτησης ορίζεται από 28/8/2013 μέχρι και 3/9/2013.

6.000 αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στα σχολεία

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Από το σύνολο των 7.500 αποσπασμένων καθηγητών που είχαμε πέρσι σε διοικητικές υπηρεσίες, φέτος ο αριθμός αυτός θα μειωθεί στους 1500.
Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα ο υφυπουργός Παιδείας Σ. Κεδίκογλου στην πρωινή  εκπομπή , στον ΣΚΑΙ .

Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης ζητούν άμεσα αποσπάσεις εκπαιδευτικών
Eπειδή  απομένουν λίγες ημέρες μέχρι τη λήξη της απόσπασή τους και το εν λόγω χρονικό διάστημα απαιτεί 12ωρα εργασίας, από το υπάρχον εξειδικευμένο προσωπικό, σε όλες της Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για να ξεκινήσει ομαλά και χωρίς προβλήματα η νέα σχολική χρονιά,, τονίζει η Πανελλήνια Ενωση Διευθυντών εκπαίδευσης σε επιστολή της προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, επιβάλλεται να αποσπαστούν άμεσα οι προτεινόμενοι κατά σειρά αξιολόγηση ( ο αριθμός τους είναι συνάρτηση του μεγέθους της κάθε Διεύθυνσης) από τους Διευθυντές εκπαίδευσης.
Η ΠΕΔΕ υπενθυμίζει προς την πολιτική ηγεσία  ότι «προς τούτο είχαμε τη διαβεβαίωσή σας ότι θα τηρηθεί».
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Αξιότιμε κύριε Υφυπουργέ
Το θέμα της στελέχωσης των γραφείων των Διευθύνσεων ήταν ένα από τα βασικά θέματα που θέσαμε  κατά την πρόσφατη συνάντησή μας.
Σας ενημερώσαμε ότι είναι κρίσιμο θέμα για την ομαλή λειτουργία των Διευθύνσεων -σε μια περίοδο μάλιστα μεταρρυθμίσεων και μεγάλων αλλαγών- η αναλογική (με το μέγεθος των Διευθύνσεων) επιλογή, από τους Διευθυντές εκπαίδευσης, ενός βασικού κορμού συνεργατών από αποσπασμένους εκπαιδευτικούς. Είναι αυτοί οι εργαζόμενοι  οι οποίοι παραμένουν πολλές φορές και μέχρι αργά το βράδυ στις Διευθύνσεις προκειμένου να ανταποκριθούμε έγκαιρα και έγκυρα στα στοιχεία που είναι απολύτως απαραίτητα, για τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να πάρετε. Είναι αυτοί οι εργαζόμενοι που τους καλούμε και Σαββατοκύριακα και ανταποκρίνονται δίχως να προβάλλουν αντιρρήσεις. Είναι αυτοί που κατέχουν με επάρκεια τα αντικείμενα για τη λειτουργία των Διευθύνσεων.
Επειδή όμως απομένουν λίγες ημέρες μέχρι τη λήξη της απόσπασή τους και το εν λόγω χρονικό διάστημα απαιτεί 12ωρα εργασίας, από το υπάρχον εξειδικευμένο προσωπικό, σε όλες της Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για να ξεκινήσει ομαλά και χωρίς προβλήματα η νέα σχολική χρονιά, επιβάλλεται να αποσπαστούν άμεσα οι προτεινόμενοι κατά σειρά αξιολόγηση ( ο αριθμός τους είναι συνάρτηση του μεγέθους της κάθε Διεύθυνσης) από τους Διευθυντές εκπαίδευσης.
Σας υπενθυμίζουμε ότι προς τούτο είχαμε τη διαβεβαίωσή σας ότι θα τηρηθεί.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης
 Ο Πρόεδρος                                      Ο Γενικός Γραμματέας     
   Πάρις Βεντήρης                         Κωνσταντίνος Ραμπίδης

Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Ενημέρωση

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδεσφοι,

Μετά το τέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου ενημερωθήκαμε από τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Μασλάρη Γεώργιο, για τα εξής θέματα:
  • Αποσπάσεις Δασκάλων και Νηπιαγωγών από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ: Για τους δασκάλους δε δόθηκε κανένα λειτουργικό κενό και για Νηπιαγωγούς δόθηκαν δύο κενά. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για να έρθουν κάποιοι συνάδελφοι (δάσκαλοι και δασκάλες) με απόσπαση θα πρέπει πρώτα να φύγουν ισάριθμοι συνάδελφοι από το νομό μας. Νηπιαγωγοί θα έρθουν δύο πειρισσότερες από αυτές που θα φύγουν. Αυτά με βάση τη λογική (τη δικιά μου τουλάχιστον).
  • Τα  Νηπιαγωγεία της Πολυκάρπης, του Χιλιοδέντρου και της Κορησού θα λειτουργήσουν ως ολοήμερα.
  • Πρότεινε τη δημιουργία οργανικών θέσεων για τις εξής ειδικότητες:

ΠΕ05-ΓΑΛΛΙΚΗΣ  (σύνολο 2 οργανικές)
  • 5ο Δ.Σ. Καστοριάς, 1ο Δ.Σ. Καστοριάς, 2ο Δ.Σ. Καστοριάς, 3ο Δ.Σ. Καστοριάς, 4ο Δ.Σ. Καστοριάς,6ο Δ.Σ. Καστοριάς, 7ο Δ.Σ. Καστοριάς, 9ο Δ.Σ. Καστοριάς, 10ο Δ.Σ. Καστοριάς: 1 οργανική
  • 3ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 1ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 2ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 4ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού,Δ.Σ. Δισπηλιού, Δ.Σ. Κωσταραζίου, Δ.Σ. Κορησού: 1 οργανική
ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΗΣ  (σύνολο 4 οργανικές)
  • 9ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • 5ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • Δ.Σ. Κωσταραζίου-Δ.Σ. Δισπηλιού: 1 οργανική
  • 2ο Δ.Σ. Μανιάκων-Δ.Σ. Κολοκυνθούς: 1 οργανική
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ  (σύνολο 3 οργανικές)
  • 9ο Δ.Σ. Καστοριάς, 1ο Δ.Σ. Καστοριάς, 2ο Δ.Σ. Καστοριάς, 3ο Δ.Σ. Καστοριάς,4ο Δ.Σ. Καστοριάς, 5ο Δ.Σ. Καστοριάς, 6ο Δ.Σ. Καστοριάς, 7ο Δ.Σ. Καστοριάς, 10ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική
  • 3ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 1ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 32ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 4ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού,Δ.Σ. Δισπηλιού, Δ.Σ. Κωσταραζίου, Δ.Σ. Κορησού: 1 οργανική
  • Δ.Σ. Μεσοποταμίας,1ο Δ.Σ. Μανιάκων, 2ο Δ.Σ. Μανιάκων, Δ.Σ. Χιλιοδέντρου, Δ.Σ. Κολοκυνθούς:    1 οργανική 
ΠΕ08-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ (σύνολο 4 οργανικές)
  • 4ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • 5ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • 9ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • Δ.Σ. Μεσοποταμίας: 1 οργανική (ΕΑΕΠ)

ΠΕ11-ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (σύνολο 4 οργανικές)
  • 9ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • 5ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • Δ.Σ. Κωσταραζίου-2ο Δ.Σ. Άργους Ορεστικού: 1 οργανική
  • Δ.Σ. Μεσοποταμίας, Δ.Σ. Νεστορίου, Δ.Σ. Οινόης: 1 οργανική (ΕΑΕΠ) 

ΠΕ16-ΜΟΥΣΙΚΗΣ (σύνολο 2 οργανικές)
  • 9ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • 4ο Δ.Σ. Καστοριάς, 2ο Δ.Σ. Καστοριάς, 3ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)

ΠΕ19-20-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (σύνολο 6 οργανικές)
  •  4ο Δ.Σ. Καστοριάς, 2ο Δ.Σ. Καστοριάς, 3ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  •  5ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  •  9ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  • 3ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, 1ο Δ.Σ  Άργους Ορεστικού, Δ.Σ. Δισπηλιού, Δ.Σ. Κωσταραζίου, Δ.Σ. Κορησού: 1 οργανική
  • Δ.Σ. Μαυροχωρίου, Δ.Σ. Πολυκάρπης, Δ.Σ. Τοιχιού, 7ο Δ.Σ. Καστοριάς: 1 οργανική 
  • Δ.Σ. Μεσοποταμίας, Δ.Σ. Νεστορίού: 1 οργανική (ΕΑΕΠ)

 ΠΕ32-ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (σύνολο 3 οργανικές)
  •  5ο Δ.Σ. Καστοριάς : 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  •  9ο Δ.Σ. Καστοριάς, 4ο Δ.Σ. Καστοριάς: 1 οργανική (ΕΑΕΠ)
  •  Δ.Σ. Μεσοποταμίας, Δ.Σ. Χιλιοδέντρου, 1ο Δ.Σ. Μανιάκων:1 οργανική (ΕΑΕΠ)


17η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Στη σημερινή συνεδρίασή του το ΠΥΣΠΕ πρότεινε ομόφωνα ως Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Χιλιοδέντρου την κ. Λάζου Αργυρώ, σύμφωνα με τους αξιολογικούς πίνακες υποψηφίων Διευθυντών σχολικών μονάδων της Διεύθυνσης Π.Ε. Καστοριάς καθώς επίσης και τη δήλωση τοποθέτησης Διευθυντών σχολικών μονάδων της ιδίας.

Ανιστόρητοι και αφελείς

Του Αλέξη Παπαχελά

Μπορεί το πολιτικό σύστημα που μας έφερε εδώ που βρισκόμαστε να μας βγάλει από την κρίση; Ακούω ξανά και ξανά το ίδιο ερώτημα να διατυπώνεται από ανθρώπους που νιώθουν μόνοι και απελπισμένοι ανάμεσα σε δύο πόλους που δεν τους εκπροσωπούν, τον συστημικό-κυβερνητικό πόλο από τη μία και τον αντισυστημικό-αντιμνημονιακό πόλο από την άλλη. Ο πρώτος πόλος τους απωθεί γιατί, με ελάχιστες εξαιρέσεις, τους θυμίζει το χθες και δίνει την εντύπωση ότι έχει πολλά ανεξόφλητα... γραμμάτια. Ο δεύτερος πόλος τους τρομάζει γιατί πίσω από τη φόρα και την εικόνα του καινούργιου είναι ακόμη πιο χθεσινός και φθαρμένος σε ιδέες και υλικά. Για διαχειριστική ικανότητα και εμπειρία ούτε λόγος.
Όμως, η Ιστορία επιφυλάσσει διαφορετικούς ρόλους στον κάθε πρωταγωνιστή της. Άλλος παίζει τον ρόλο του αναγεννητή μιας χώρας, άλλος λειτουργεί ως καταλύτης για αλλαγές που έρχονται και άλλος διαχειρίζεται μεταβατικά μια πολύ δύσκολη περίοδο.
Αν είχα να διαλέξω, θα έλεγα για τον κ. Σαμαρά και τον κυβερνητικό πόλο πως παίζει με επάρκεια και αρκετή αυταπάρνηση τον τρίτο ρόλο. Η χώρα κρατήθηκε όρθια από το περασμένο καλοκαίρι όταν η παραμονή της στο ευρώ και η κατάρρευση είχαν πλησιάσει απειλητικά. Ο πρωθυπουργός ακολουθεί ένα παλαιοκαραμανλικό στυλ διοίκησης, που τελικά ίσως να είναι απαραίτητο σε μια χώρα όπου δεν δουλεύουν διοίκηση και θεσμοί. Γίνονται πολλά πράγματα σε επίπεδο αλλαγών και νοικοκυρέματος του Δημοσίου. Η χώρα έχει αποκτήσει πάλι αξιοπιστία διεθνώς και το επενδυτικό κλίμα έχει αλλάξει αισθητά.
Πείθει, θα ρωτήσετε τώρα, το κυβερνών σχήμα ότι μπορεί να ξανακτίσει την Ελλάδα και να αφήσει πίσω του τον ιστορικό απόηχο ενός Ελευθερίου Βενιζέλου ή ενός Κωνσταντίνου Καραμανλή; Προφανώς και όχι. Λείπουν το μεγαλόπνοο όραμα, τα νέα αξιόπιστα πρόσωπα, το αναγκαίο αφήγημα και, το κυριότερο, η απόλυτη ρήξη με τις πρακτικές και τις νοοτροπίες του χθες. Δεν είμαι αφελής. Έχοντας διαβάσει Ιστορία ξέρω καλά πως και ο Βενιζέλος και ο Καραμανλής είχαν τις μεγάλες τους αδυναμίες, τις στιγμές φαυλότητος και την εμμονή σε προσωπικές προτιμήσεις και μικροκομματικά παιχνίδια. Κανείς μεγάλος ηγέτης δεν έγινε μεγάλος χωρίς να ξέρει να παίζει μικρά παιχνίδια, από τα οποία πολλάκις εξαρτάται η επιβίωση στην πολιτική. Σήμερα, άλλωστε, μέσα στο τοξικό μιντιακό μας περιβάλλον, ο Βενιζέλος θα κατηγορείτο ότι έχει αυθαίρετο στο Θέρισσο...
Πάντως, σήμερα δεν βλέπω πουθενά στον ορίζοντα ηγέτες που θα μπορούσαν εν δυνάμει να εξελιχθούν σε μεγάλους μεταρρυθμιστές της χώρας. Ο κ. Τσίπρας έκανε μια προσπάθεια να ωριμάσει πολιτικά, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο ξανακλείσθηκε στο ιδεολογικό και μικροκομματικό του καβούκι, ίσως και πιο ερμητικά από ό,τι παλαιότερα. Οι διάφορες ιδέες που πέφτουν κατά καιρούς για τον χώρο της Κεντροαριστεράς συνεχίζουν να γίνονται σε σαλόνια με τσάι, όχι στα καφενεία με τσίπουρα και στον πραγματικό κόσμο.
Παρ’ όλα αυτά, σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας, ίσως πολύ μεγαλύτερο από ό,τι φανταζόμαστε, διαμορφώνεται ένα ιστορικό αίτημα για μια νέα γενιά πολιτικών και ένα νέο αφήγημα. Πολλοί, μάλιστα, από τους ψηφοφόρους της οργής θα εγκατέλειπαν τις σημερινές τους αντισυστημικές προτιμήσεις αν έβλεπαν κάτι καινούργιο, πειστικό και πραγματικά φρέσκο. Πρέπει όμως να είμαστε ρεαλιστές, όσο και αν αυτό μας πληγώνει και μας απογοητεύει. Η χώρα πρέπει να μείνει όρθια και εκείνοι που ενίοτε λένε «άντε να πάνε όλα στον διάολο, να πάμε στον απόλυτο πάτο και βλέπουμε» είναι βαθιά ανιστόρητοι και αφελείς.

Κυριακή, 25 Αυγούστου 2013

Τι είπε ο Κ. Αρβανιτόπουλος σήμερα για τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών και τις αλλαγές στην εκπαίδευση


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
-----
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr

 

Μαρούσι,25/8/2013

Δελτίο Τύπου

«ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ  -  ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ»

ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ  ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» και στη Δημοσιογράφο Βίβιαν Μπενέκου

Όπως ξεκαθαρίζει ο Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων στη συνέντευξή του, απευθυνόμενος στη κοινότητα των Εκπαιδευτικών, «… κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, κανένας εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να απολυθεί…».  

Επισημαίνει επίσης ότι με το Ν.Σ. για το Νέο Λύκειο «… κατοχυρώνουμε την οργανική θέση όλων των καθηγητών και δασκάλων στο σχολείο, ώστε να μπορούν να αφιερωθούν απερίσπαστοι στο έργο τους...». 

Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τονίζει στη Συνέντευξή του : 

Για το πρόγραμμα κινητικότητας – διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών 

κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, κανένας εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να απολυθεί… 

το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης, υπό την προεδρεία του Πρωθυπουργού την 23η Ιουλίου 2013 ενέκρινε την πρόταση αναδιάρθρωσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που υποβάλαμε. Σύμφωνα με αυτή την απόφαση, κανείς από τους 150.000 εκπαιδευτικούς δεν περισσεύει… 

επί χρόνια διορίζονταν εκπαιδευτικοί σε περιοχές που δεν υπήρχαν καταγεγραμμένες ανάγκες, με αποτέλεσμα σε ένα νομό να περισσεύουν και στο διπλανό νομό να υπάρχουν κενά στην ίδια ειδικότητα...

η διαθεσιμότητα των δύο χιλιάδων εκατό εκπαιδευτικών του Ιουλίου …οι μετατάξεις και οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών που πλεονάζουν σε κενές θέσεις…ολοκληρώνουν την ανακατανομή των εκπαιδευτικών με στόχο την άμβλυνση πολυετών παθογενειών …

Για την οργανική θέση των εκπαιδευτικών  και την εργασιακή τους ασφάλεια στο μέλλον 

δίνουμε τέλος στην εργασιακή ανασφάλεια, στη σύγχυση και στην αδιαφάνεια της οργανικής θέσης με την οργανική τοποθέτηση, του λειτουργικού κενού με το οργανικό κενό, των χρονικών περιορισμών και όλων αυτών των διοικητικών και γραφειοκρατικών αγκυλώσεων που επί χρόνια δημιουργούσαν πλέγμα αβεβαιότητας…

κατοχυρώνουμε την οργανική θέση όλων των καθηγητών και δασκάλων στο σχολείο, ώστε να μπορούν να αφιερωθούν απερίσπαστοι στο έργο τους... 

Για το «άνοιγμα» των σχολείων τον Σεπτέμβρη  

Σχολεία ανοικτά, οι Εκπαιδευτικοί στις τάξεις τους, τα βιβλία στη θέση τους, μέσα σε ένα νέο πλαίσιο λειτουργίας της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας. Ώστε κάθε ώρα μαθήματος να πιάνει τόπο, να δίνει γνώσεις, εφόδια και προοπτικές, και να καλλιεργεί τις δεξιότητες... 

η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία δεν είναι μια τυπική υποχρέωση της πολιτείας, προσανατολισμένη στο να εξυπηρετεί μόνο αυτούς που την παρέχουν και όχι  αυτούς που έχει σκοπό να ωφελήσει... 

η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία πρέπει να δίνει ίσες ευκαιρίες σε κάθε νέο και νέα, να διασφαλίσουν την προσωπική τους ευημερία, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στον εθνικό πλούτο…

η υπερβολή των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ ενίοτε - θυμάστε τον περασμένο Μάιο - ξεπερνά τόσο την φαντασία όσο και την κοινωνική ευθύνη που απαιτείται να έχουν σε τέτοιους καιρούς... 

Για τα βασικά χαρακτηριστικά του Νομοσχεδίου για το Λύκειο 

ενισχύουμε θεμελιωδώς τη Δημόσια Δευτεροβάθμια και Μετα–Δευτεροβάθμια Δωρεάν Παιδεία.  Με το αναβαθμισμένο Γενικό Λύκειο, το καινοτόμο με καθολική μαθητεία τετραετές Επαγγελματικό Λύκειο και τις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και τα ΙΕΚ ανοίγουμε δρόμους εκπαίδευσης και κατάρτισης που οδηγούν στη γνώση αλλά και στην επαγγελματική αποκατάσταση… 

όσοι υποστηρίζουν ότι κάθε φορά που μεγαλώνουν οι απαιτήσεις του σχολείου  οδηγούνται οι μαθητές στα φροντιστήρια, ακυρώνουν στην πράξη τη Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, εφόσον θεωρούν εκ προοιμίου ότι δε μπορεί να τους προετοιμάσει για να ανταποκριθούν σε αυτές…  

έχουμε αυξημένες απαιτήσεις από τους μαθητές, τους παρέχουμε όμως μέσα στο σχολείο τις δυνατότητες να ανταποκριθούν σε αυτές...

και μόνο η μείωση σε 4 από 6 των εξεταζομένων μαθημάτων στις Πανελλαδικές και η αύξηση των ωρών διδασκαλίας τους από 14 σε 20 ώρες εβδομαδιαίως «ακυρώνει» το φροντιστήριο... 

κανένας νόμος, καμιά μεταρρύθμιση δεν αρκούν για να ξεπεραστούν κατεστημένες νοοτροπίες. Αυτή η νοοτροπία υποβαθμίζει και αδικεί το δημόσιο σχολείο αλλά και τους εκπαιδευτικούς που το υπηρετούν…

πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε κατά πόσον επιδιώκουμε ή όχι την ενίσχυση της Γνώσης, τη μείζονα προσπάθεια ή εάν αναζητούμε συνεχώς εύκολες λύσεις...

…ταξική παιδεία επιδιώκουν όσοι προασπίζονται ένα Δημόσιο σχολείο υποβαθμισμένο, χαμηλών απαιτήσεων, της «ήσσονος» προσπάθειας, ώστε ευκαιρίες στη γνώση, στη πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο, να έχουν οι έχοντες και κατέχοντες, που μπορούν να διαθέτουν για τα ακριβοπληρωμένα ιδιαίτερα… 

..ενισχύουμε τις απαιτήσεις της φοίτησης στο Γενικό Λύκειο με στόχο αποφοίτους με εφόδια Γενικής Παιδείας, που θα μπορούν να διεκδικούν την αριστεία στη ζωή τους…