Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Απάντηση στο μέλος του Δ.Σ. της ΔΟΕ κ. Γεώργιο Τρούλη

Αγαπητέ συνάδελφε,


  • Αυτή τη στιγμή είσαι μέλος του Δ.Σ. της ΔΟΕ, γιατί κάποιος έπεισε τον Κώστα τον Παπαδάμο να δημιουργήσουμε την πρώτη Ανεξάρτητη Συνδικαλιστική Παράταξη στον νομό μας.
  • Ήταν τότε που τα σημερινά φιλαράκια σου με λασπολογούσαν και με συκοφαντούσαν  συνεχώς. Όταν είδαν ότι οι συνάδελφοι της Καστοριάς τους γύρισαν οριστικά και αμετάκλητα την πλάτη, άνοιξαν την  κερκόπορτα στην Ανεξάρτητη Κίνηση για να μας πολεμήσουν από μέσα (από έξω τα είχαν δοκιμάσει έτσι και αλλιώς όλα).
  • Ανέφερα δύο παραδείγματα της νοοτροπίας που τους διακατέχει και απάντηση δεν έλαβα καμία. Υπάρχουν εκατοντάδες τέτοια. Όλα σιγά σιγά με τον καιρό τους. 
  • Δεν ήξερα μόνο ότι το «ρεπερτόριό» τους είναι τόσο πλούσιο ώστε να περιλαμβάνει και τηλεφωνικές απειλές και ύβρεις. Δεν είχα τόση μεγάλη φαντασία και να με συγχωρέσεις. Λυπάμαι για το επίπεδό σου και για το γεγονός ότι αποδέχεσαι αυτές τις πρακτικές.
  • Αν εσείς με αυτή τη νοοτροπία θέλετε να φέρετε το νέο ήθος στον συνδικαλισμό, τότε είναι προφανές ότι εγώ δεν έχω καμία θέση μαζί σας .
  • Εκλέχθηκα αιρετός από όλους τους συναδέλφους της Καστοριάς -ανεξαρτήτου πολιτικών θέσεων- και σε αυτούς και μόνο θα λογοδοτήσω. Θα είμαι ενάντια σε φασιστικές λογικές και νοοτροπίες από όπου και αν προέρχονται ό,τι χρώμα και αν έχουν.
  • Αν «άνθρωποι» είναι αυτοί που βρίζουν, απειλούν και λένε ψέματα, τότε, ναι, έχεις δίκιο είμαι ανθρωπάκι. Για του λόγου το αληθές το τηλέφωνό μου όποτε θέλεις στη διάθεσή σου να πάμε μαζί στον Εισαγγελέα.
  • Βλέπω ότι ανησυχείς πολύ για το συνδικαλιστικό μου μέλλον!!! Μην ανησυχείς σε όποιο Σχολείο και αν πάω εισπράττω την αναγνώριση των συναδέλφων ανεξάρτητα ποιοι με ψηφίζουν και ποιοι όχι. Ξέρουν ότι έχουν έναν άνθρωπο ο οποίος –ανεξάρτητα από τα όποια συνδικαλιστικά του λάθη- είναι ειλικρινής , τίμιος και έχει μπέσα.
  • Αυτόν τον δρόμο ξέρω, αυτόν ακολούθησα μέχρι σήμερα και αυτόν θα εξακολουθήσω να ακολουθώ. Ξέρω ότι η τιμιότητα και η ειλικρίνεια σάς είναι άγνωστα αλλά δε φταίω εγώ γι΄αυτό. «Έκαστος εφ΄ω ετάχθη».
Με τιμή
Γαπκιάδης Γιώργος
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου