Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Απάντηση στον κ. Γεώργιο Τρούλη (μέρος δεύτερο και τελευταίο)



Αγαπητέ συνάδελφε,
Επειδή στο τέλος θα χάσουμε εντελώς μα εντελώς τη σοβαρότητά μας:

  • Την ανάρτησή σου την είδα νωρίς το πρωί επειδή γενικά συνηθίζω να κοιμάμαι νωρίς το βράδυ και να ξυπνώ νωρίς το πρωί. Σας πειράζει και αυτό;
  • Σου δίνω το λόγο μου ότι θα συναινέσω στην άρση απορρήτου οποιασδήποτε τηλεφωνικής γραμμής επιθυμείς και είσαι ελεύθερος να δημοσιεύσεις το περιεχόμενό τους. Διαφορετικά, είσαι άνανδρος, λασπολόγος και συκοφάντης.
  • Το αν θα είμαι στο ίδιο ψηφοδέλτιο με αυτούς που κατήγγειλα σαν Ανεξάρτητη Κίνηση θα το διαπιστώσεις, μην έχεις καμία απολύτως αμφιβολία. Αυτό που δεν έχεις καταλάβει και ούτε θα καταλάβεις ποτέ εσύ και οι όμοιοί σου είναι ότι έχω άποψη και ότι μπορεί να συμφωνήσω σε μία άποψη της ΔΑΚΕ, της Δημοκρατικής Συνεργασίας ή των Παρεμβάσεων και να βγω να το δηλώσω. Δεν έχω κολλήματα, δεν έχω προκαταλήψεις ,εκφράζω ανοιχτά την άποψή μου και ποτέ δεν διεκδικώ το αλάθητο. Έτσι έχω μάθει να λειτουργώ.
  • Ό,τι έχω γράψει είναι γεγονότα τα οποία όπως είδες ουδέποτε διαψεύστηκαν. Ό,τι γράφετε είναι εικοτολογίες που ανήκουν στη σφαίρα της προσωπικής αρρωστημένης φαντασίας σας. Σε προκαλώ να αποδείξεις έστω και ένα από αυτά που γράφεις.
  • Το αν συμμερίζομαι την αγωνία των συναδέλφων και αν αγωνίζομαι να προσφέρω  τα μέγιστα που μπορώ μέσα στο Υπηρεσιακό γι΄αυτούς άσε καλύτερα να το κρίνουν οι ίδιοι. Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο έχει υποπέσει στην αντίληψή σου σε παρακαλώ πολύ να το δημοσιεύσεις.
  • Λυπάμαι πραγματικά γιατί πίστεψα ότι μπορείς να φέρεις κάτι νέο στον συνδικαλσμό.
  • Αγαπητέ συνάδελφε, η αλήθεια είναι σαν την άνωση στη θάλασσα. Όσο και να προσπαθείς να την κρύψεις, όσο και να την παραποιείς, όσους και να βάλεις στο μηχανισμό και την δούλεψή σου, η αλήθεια είτε γρήγορα, είτε αργά, θα ΒΓΕΙ στην ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ (αυτό το έχω κλεμμένο από τον αγαπημένο μου δημοσιογράφο στο μπάσκετ του Ολυμπιακού τον Νίκο Βαρλά).
  • Τελειώνω εδώ οριστικά και αμετάκλητα. Περιμένω όποτε θέλεις να προβούμε σε άρση του τηλεφωνικού απορρήτου και ό,τι υποσχέθηκα θα το τηρήσω. Έτσι κάνω πάντα.

Καλό καλοκαίρι, με φιλικούς χαιρετισμούς
Γαπκιάδης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου